Text ansehen
Text ansehen
Hejsan, kan någon av er hjälpa mig med texten här?
Tackar
Hej Marie,
jag vill be om ursäkt att jag inte har hört av mig så mycket förra året.
Men det blev lite för mycket att göra och man hinner inte med allt.
Jag skulle jätte gärna vilja träffa tjejerna oftare det här året.
Du får gärna håller mig uppdaterad om deras trainings, tävlings, match, etc schema, då kan jag försöker hälsa på någon gång då och då.
Om ni vill förstås.
Och jag vill verkligen tackar igen för en trevlig kväll i fredags, det var längesen vi har haft en sån trevlig kväll.
Och jag skulle uppskatta om vi umgås lite mer. Har saknat er väldigt mycket, och är väldig tacksam för att jag fick bo hos ett år och lära mig så mycket.
Ni ska veta, att om ni behöver hjälp någong gång, då ställer jag gärna upp som barnvakt.
Kramar Jessi
Tackar
Hej Marie,
Du får gärna håller mig uppdaterad om deras trainings, tävlings, match, etc schema, då kan jag försöker hälsa på någon gång då och då.
Om ni vill förstås.
Och jag vill verkligen tackar igen för en trevlig kväll i fredags, det var längesen vi har haft en sån trevlig kväll.
Och jag skulle uppskatta om vi umgås lite mer. Har saknat er väldigt mycket, och är väldig tacksam för att jag fick bo hos ett år och lära mig så mycket.
Ni ska veta, att om ni behöver hjälp någong gång, då ställer jag gärna upp som barnvakt.
Kramar Jessi
-
- Aktives Mitglied
- Schwedisch-Kenntnisse: fließend
- Lebensmittelpunkt: Schweden
Re: Text ansehen
Hej,Willst du eine Uebersetzung auf deutsch oder soll man einfach nur den Text lesen???
kaka
kaka
- Älven
- Aktives Mitglied
- Schwedisch-Kenntnisse: gut
ich denke, sie möchte das wir den text auf fehler überprüfen.
aber das sind ja nur winzige
wenn sie das meinen sollte.
liebe grüsse
älven

liebe grüsse
älven

Människans bästa vän ha fyra ben och kallas.....sofa
-
- Aktives Mitglied
Hej auf den Gedanken bin ich ueberhaupt nicht gekommen also, so habe ich geschreiben (3 Wörter geändert bzw im Infinitiv geschrieben.
Gebe keine Garantie, aber vielleicht sagt ja der Schreiber was dazu was eigentlich gewuenscht wird!
KAka
Hej Marie,
Du får gärna hålla mig uppdaterad om deras tränings, tävlings, match, etc schema, då kan jag försöker hälsa på någon gång då och då.
Om ni vill förstås.
Och jag vill verkligen tacka igen för en trevlig kväll i fredags, det var längesen vi har haft en sån trevlig kväll.
Ni ska veta, att om ni behöver hjälp någon gång, då ställer jag gärna upp som barnvakt.
Kramar Jessi
Gebe keine Garantie, aber vielleicht sagt ja der Schreiber was dazu was eigentlich gewuenscht wird!
KAka
Hej Marie,
Du får gärna hålla mig uppdaterad om deras tränings, tävlings, match, etc schema, då kan jag försöker hälsa på någon gång då och då.
Om ni vill förstås.
Och jag vill verkligen tacka igen för en trevlig kväll i fredags, det var längesen vi har haft en sån trevlig kväll.
Ni ska veta, att om ni behöver hjälp någon gång, då ställer jag gärna upp som barnvakt.
Kramar Jessi
-
- Aktives Mitglied
Ni ska veta,om ni behöver hjälp någon gång, då ställer jag gärna upp som barnvakt. so klinge es besser
Ni ska veta,om ni behöver hjälp någon gång, då ställer jag gärna upp som barnvakt. so klinge es besser
-
- Schwedenfreund
Ich würd ihn einfach umdrehen:
Jag ställer gärna upp som barnvakt.........
Jag ställer gärna upp som barnvakt.........