Text ansehen

Här får du prata som hemma i Sverige. Du kan även läsa och diskutera svenska nyheter.
Hier wird schwedisch + deutsch gesprochen und über die schwedische Sprache diskutiert. Auch Anfängerfragen sowie kleine Übersetzungstipps sind willkommen!
cinderellazixten

Text ansehen

Beitrag von cinderellazixten »

Hejsan, kan någon av er hjälpa mig med texten här?
Tackar

Hej Marie,

jag vill be om ursäkt att jag inte har hört av mig så mycket förra året.

Men det blev lite för mycket att göra och man hinner inte med allt.

Jag skulle jätte gärna vilja träffa tjejerna oftare det här året.

Du får gärna håller mig uppdaterad om deras trainings, tävlings, match, etc schema, då kan jag försöker hälsa på någon gång då och då.

Om ni vill förstås.

Och jag vill verkligen tackar igen för en trevlig kväll i fredags, det var längesen vi har haft en sån trevlig kväll.

Och jag skulle uppskatta om vi umgås lite mer. Har saknat er väldigt mycket, och är väldig tacksam för att jag fick bo hos ett år och lära mig så mycket.

Ni ska veta, att om ni behöver hjälp någong gång, då ställer jag gärna upp som barnvakt.

Kramar Jessi

Kaka
Aktives Mitglied
Aktives Mitglied
Schwedisch-Kenntnisse: fließend
Lebensmittelpunkt: Schweden

Re: Text ansehen

Beitrag von Kaka »

Hej,Willst du eine Uebersetzung auf deutsch oder soll man einfach nur den Text lesen???
kaka

Älven
Aktives Mitglied
Aktives Mitglied
Schwedisch-Kenntnisse: gut

Beitrag von Älven »

ich denke, sie möchte das wir den text auf fehler überprüfen. :-) aber das sind ja nur winzige :-) wenn sie das meinen sollte.

liebe grüsse
älven
:D
Människans bästa vän ha fyra ben och kallas.....sofa

Kaka
Aktives Mitglied
Aktives Mitglied

Beitrag von Kaka »

Hej auf den Gedanken bin ich ueberhaupt nicht gekommen also, so habe ich geschreiben (3 Wörter geändert bzw im Infinitiv geschrieben.
Gebe keine Garantie, aber vielleicht sagt ja der Schreiber was dazu was eigentlich gewuenscht wird!

KAka

Hej Marie,

jag vill be om ursäkt att jag inte har hört av mig så mycket förra året.

Men det blev lite för mycket att göra och man hinner inte med allt.

Jag skulle jätte gärna vilja träffa tjejerna oftare det här året.

Du får gärna hålla mig uppdaterad om deras tränings, tävlings, match, etc schema, då kan jag försöker hälsa på någon gång då och då.

Om ni vill förstås.

Och jag vill verkligen tacka igen för en trevlig kväll i fredags, det var längesen vi har haft en sån trevlig kväll.

Och jag skulle uppskatta om vi umgås lite mer. Har saknat er väldigt mycket, och är väldig tacksam för att jag fick bo hos ett år och lära mig så mycket.

Ni ska veta, att om ni behöver hjälp någon gång, då ställer jag gärna upp som barnvakt.

Kramar Jessi

Kaka
Aktives Mitglied
Aktives Mitglied

Beitrag von Kaka »

Ni ska veta, att om ni behöver hjälp någon gång, då ställer jag gärna upp som barnvakt.

Ni ska veta,om ni behöver hjälp någon gång, då ställer jag gärna upp som barnvakt. so klinge es besser

irni
Schwedenfreund
Schwedenfreund

Beitrag von irni »

Ich würd ihn einfach umdrehen:

Jag ställer gärna upp som barnvakt.........

Antworten Vorheriges ThemaNächstes Thema