finde ich echt nett von dir das du dich so sehr darum bemühst. wenn du auslagen hast und einen zuschuss zum port oder so haben möchtest lass es mich über meine e-mail adresse wissen. halte durch und mach bitte weiter.
gruß haui


Droem inte dit Liv - Lev din Droem
Gute NachtHej !
Porto kostar 233;00 till Tyskland.
133.00 inom Sverige.
Hur gör vi?
Jag har dessutom två olika CD
ENYOJK ( 2002)
FREE ( 2004)
Hade varit JÄTTEBRA att hitta en affär för alternativ musik( typ "Multi kulti" Sthlm)
i Tyskland som kan sälja min CD där.
Har du något tips?
Hälsningar;
Yana