söker Sommerjobb i sverige

Tipps und Infos, Fragen und Antworten, Kultur - Menschen - Studium - Leben: Alles über Schweden!
Link zum Portal: https://www.schwedentor.de/land-leute
Fabian fabian.franke@uni-

söker Sommerjobb i sverige

Beitrag von Fabian fabian.franke@uni- »

Hej, <p>jag är en 23 år gammal student från Tyskland och söker en sommerjobb nånstans i Sverige för Augusti-September. <p>Vilken jobb det är, spela ingen rol :) då är jag flexibel :-) <p>Jag är jätte "hemsjuk" och vill äntligen återkommer till Sverige :)) <p>Hälsningar, <br>Fabian

Gast

Re: söker Sommerjobb i sverige

Beitrag von Gast »

Jasåå, du talar också svenska, det är bra. I Örnsköldsvik (Kommun) söker man tvåhundrafemtio personer som vill arbeta i sommar. Vill du har mera informationer skicka mig e-mail. :-) Så mycket bra är min svenska inte, eftersom jag är från Österrike, men jag bor här nu sedan början januari i Örnsköldsvik.<p>Hälsningar<br>Gerald<p><p><br>: Hej, <p>: jag är en 23 år gammal student från Tyskland och söker en sommerjobb nånstans i Sverige för Augusti-September. <p>: Vilken jobb det är, spela ingen rol :) då är jag flexibel :-) <p>: Jag är jätte "hemsjuk" och vill äntligen återkommer till Sverige :)) <p>: Hälsningar, <br>: Fabian<p>

catarina [email protected]

Beitrag von catarina [email protected] »

Hej<br>Freunde von uns suche eine sommerhilfe führ ihren hof und firma!Bei interesse schreib mir persönlich und ich gebe dir die nummer!<br>Catarina<br>

mahad mahadgaraad@hotmail

Beitrag von mahad mahadgaraad@hotmail »

: Hej, <p>: jag är en 16 år gammal student från somalia och söker en sommerjobb nånstans i Sverige för july-agosti. <p>: Vilken jobb det är, spela ingen rol :) då är jag flexibel :-) <p>: Jag är jätte "hemsjuk" och vill äntligen återkommer till Sverige :)) <p>:mahad, <br>: garad<p>

Antworten Vorheriges ThemaNächstes Thema